تفاوت نهال های پسته معمولی با هیبریدی چیست؟



 هنگام انتقال بهترین نهال پسته اصلاح شده خارجی بدون پیوند نهال به محل کاشت ، اطمینان حاصل کنید که ریشه گیاه هوا را نمی بیند. نهال فروشی رویال نهال با تولید و اصلاح نهال پسته پیوندی احمدآقایی در ایران آمادگی خود را در زمینه ثبت سفارش نهال و ارسال نهال پسته به باغداران عزیز در تمامی شهر های ایران اعلام می نماید. از دیگر خدمات این نهالستان میتوان به آموزش تخصصی کاشت و برداشت پسته ، هرس درخت پسته ، سمپاشی پسته ، قلمه زنی درخت پسته و همچنین احداث باغ پسته اشاره کرد که افراد مجرب و متخصص در این زمینه در نهالستان رویال نهال مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما باغداران عزیز خدمات رسانی کنند. خاک اطراف نهال را خوب پاکوب کنید تا کامل هوای داخل خاک گرفته شود، و حتما در همان روز آبیاری شوند( روز اول آبیاری بسیار حائز اهمیت میباشد بخصوص برای نهالهای بادام) دقت داشته باشید محلی که میخواهید نهال بکارید خوب نورگیر باشد(همه باغداران عزیز میدانند که قبل از اقدام به حفر گودال برای کاشت نهال زمین باید شخم زده شود تا خاک کامل نرم باشد.) ابیاری نهال بادام کاشته شده بلافاصله بعد از کاشت کمک شایانی به رشد ریشه نهال بادام میکند. مناسب ترین فاصله کاشت برای نهال پسته پیوندی اکبری 4 متر پشت سر هم و 6 متر بین ردیف ها است.


البته نهال بادام آذر برای جوانه زنی به سرمای زمستان نیز نیاز دارد و نیاز سرمایی آن بین 100 تا 400 ساعت دمای زیر 7 درجه سانتی گراد است. بطور کلی عمر درخت پسته 50 سال است و شما پس از خرید نهال پسته و کاشت حدود 8 تا 10 سال باید صبر کنید تا درخت به بار بنشیند. به صورت کلی درخت گردو برای رشد ریشهها و خود درخت فضای زیادی می طلبد. همچنین اگر در مناطق معتدل هستید، نهال خرید نهال هایی مانند اسپند نهال گردو، ژنوتیپ نهال گردو یا گردو تویسرکان از ارقام مناسبی هستند. البته که اگر اهل این تفریح ورزشی جذاب هستید، اینجا درباره بهترین مسیرهای پیاده روی تهران بخوانید. این درخت که به درخت مازو نیز معروف است حدودا 500 سال به بالا عمر میکند. تقاضا برای گیاهانی که به درخواست فروشگاههای آنلاین گل و گیاه توسط اینفلوئنسرها تبلیغ میشوند، بالا میرود، در نتیجه افزایش قیمتی پیدا میکنند. نهال های پسته اکبری دیر شکوفا می شوند و میوه های آنها رسیده می شود ، گلدهی این نهال ها و درختان حوالی بیست و یکم اردیبهشت انجام می شود و می توان گفت در این دوره خطر سرما بهار و یخ زدگی گل ها برطرف می شود از حدود 20 ژوئیه ، میوه ها شروع به پر شدن می کنند و می توان در اواسط سپتامبر برداشت کرد.

خرید نهال پسته در اصفهان

در بین گیاهان یکساله (گیاهانی که در یک فصل گل می دهند و می میرند) و گیاهان چند ساله (گیاهانی که بیش از دو سال عمر می کنند) دسته دیگری از گیاهان است که به گیاه دوساله معروف هستند ، این گیاهان چند ساله با عمر کوتاه هستند که برای تکمیل چرخه زندگی خود معمولاً دو فصل رشد طول می کشد. مناسب ترین فاصله کاشت برای نهال پسته پیوندی اکبری 4 متر در ردیف و 6 متر بین ردیف است. ارقام نهال پسته گوناگون هستند. نهال گردو فرنور زودبازده شناسنامه دار واریته ای شناسنامه دار، قوی و مقاوم به باکتریوز است که برای کشت نیمه گسترده مناسب تر از سایر ارقام شناخته شده است. فروش نهال پسته پیوندی احمدآقایی در این نهالستان همراه است با شناسنامه دار بودن نهال پسته ، گواهی بهداشت و مجوز جهاد کشاورزی پسته زیر نظر مهندسین این سازمان و همچنین کلینیک گیاه پزشکی که باعث دقت بیشتر در تولید نهال پسته با کیفیت تر و عرضه نهال آن میگردد. این رقم محصولی بزرگ ، مغزدار و قابل فروش است و از این رو یکی از گرانترین پسته ها است.

بهترین نهال پسته

به دلیل مغز درشت و فندقی شکل و ثمردهی بالای آن، این نوع پسته یکی از پرطرفدارترین پستههای صادراتی ایران در کشورهای اروپایی به حساب میآید. بهترین مناطق برای رشد آن، آمریکای مرکزی و بخش های نیمه گرمسیری گرمسیری کشورهای فلسطین، ویتنام، مالزی، چین، تایلند و نیکاراگوئه است. در خاورمیانه به این معنی است که به زودی رابطهای شاد را تجربه خواهید کرد، به همین دلیل در بسیاری از کشورهای خاورمیانه، زوجها زیر درختان پسته همدیگر را ملاقات میکنند. این ویژگی برداشت درخت پسته پیوندی اکبری را آسانتر و ارزانتر می کند ، که نوعی قیمت نهال پس انداز اقتصادی برای کشاورز است. زمان بادرهی رقم بادام شاهرودی از سال اول می باشد و از سال سوم اقتصادی می شود. یکی از باارزش ترین انواع اقتصادی ، این رقم پسته دارای میوه های بلند و بزرگ به شکل بادام است. ۶ می باشد.عمر این درخت تا ۱۵۰ سال نیز میرسد . این کلون نیز از ژنوتیپ های انتخابی منطقه اشغالی است . این رقم از نهال آلبالو گلدهی را بسیار دیر شروع میکند.

Comments

Popular posts from this blog

حمل بار در باربری های کاشان

تقاوت هال کلیدی بین نهال های گرمسیری و سرد سیری که باید بدانید

حمل اثاثیه منزل در فردوس استان خراسان جنوبی