نهال های میوه زینتی در اصفهان

خرید نهال در اصفهان پسته بومی آسیا به ویژه ایران و عراق است و تاریخ باستانشناسی نشان داده است که پسته و وجود آن به 6000 سال پیش از میلاد بازمیگردد. برای داشتن یک نهال خوب، لازم است که شرایط محیطی کافی را برای آن ایجاد کنیم تا نهال در شرایط ایدهآل، بهترین باردهی را داشته باشد. لازم به ذکر است هرس جوانه برداری و هرس قطاعی دوبل در سال دوم رشد نهال و به منظور انجام تربیت صحیح انجام میشود. هرس کردن: هرس کردن شاخههای خشکیده هم برای رشد درخت بسیار مناسب است و هم از بروز آفات و بیماری ها تا حدودی جلوگیری میکند. اسیدهای چرب امگا6 آن اثر زخم های ناشی از اعمال جراحی را از بین برده و از چین و چروک دور چشم و صورت جلوگیری کرده و از همه مهم تر موها را شفاف می کند. البته نهال بادام سهند در مقابل آفات و بیماریها مقاومت بالایی دارد؛ ولی برای جلوگیری از این مشکل بهتر است به دور نهال داربست نصب کنید. هنگام خرید نهال گردو یا بادام، بهتر است نهال هایی با شکل خوب و ریشه سالم انتخاب کنید. به علت حساسیت بالا به بیماری فوزیکوکوم بهتر است در مناطقی که آلودگی به این بیماری بالا می باشد کشت صورت نگیرد.


نهال اصفهان


در نهالستان پالیز نهال به مدیریت مهندس سعید قاسمی میتوانید نهال مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه کنید. نهال بادام مورد استفاده در عملیات واکاری می بایست از ارقام مرغوب تجاری ، اصیل ، سالم و با کیفیت انتخاب شود که تحت نظارت کمیته فنی نهال استان تولید ودارای گواهی بهداشتی از مدیریت حفظ نباتات و مورد تایید موسسه تحقیقات ثبت وگواهی بذر و نهال باشد. نهالستان غرب نهال با مدیریت مهندس داداشی یکی از قدیمی ترین و قابل اعتمادترین ها با سال ها سابقه در بین نهالستان های کشور خدمات زیادی را به کشاورزان ارائه می دهد. در چنین شرایطی شاخه ها به تدریج خشک شده و از بین میروند، باردهی درخت نیز محدود گشته و میزان محصول و کیفیت آن پایین خواهد آمد. در یک شرایط ایدهآل، حداکثر ارتفاع درخت به حدود ۴ متر میرسد. بادام تونو از ارقم بادام دیرگل می باشد و زمان رسیدن محصول زود رس تا میان رس است .میزان باردهی نهال بادام تونو در هکتار حدود 4 تا 5 تن است .


نهال میوه در اصفهان


نهال بادام دیرگل فرانسه تونو که مغز آن نسبت به سایر رقم های بادام کیفیت بیشتری دارد و برای تلقیح احتیاج به رقم دیگری ندارد و خود بارور است . مغز بادام پر از خواص شگفتانگیز است. نهال های آلوده به بیماری های مختلف، جدا از قیمت بالا، نتایج جالبی از آن به دست نمی آید. عمر اقتصادی این گیاه بستگی به نگهداری و مراقبت اصولی باغدار دارد؛ اما به طور کلی ۳۵ تا ۴۵ سال عمر مفید این درخت است و بعد از این سن کیفیت آن کاهش مییابد. اگر فاصله کاشت به درستی رعایت شود، درخت به خوبی رشد میکند؛ چرا که فاصله کاشت باعث میشود که نور کافی به نهال برسد و ریشه آن فضای کافی برای رشد و تغذیه در زیر خاک را داشته باشد. شاید با شنیدن نام بادام سنگی این سوال برای شما پیش آید که چرا باید نژاد بادامی را کشت نمود که مغز آن در پوسته ی سختی و سنگی ای قرار دارد.


درصد دوقلویی مغز آن نیز ۸/۴ درصد است. آبیاری قطره ای می باشد، هم باعث صرفه جویی در استفاده اب میشود و هم مقدار آن کنترل شده میباشد و ریشه دچار خفگی یا پوسیدگی نمیشود. چاله های کاشت باید در فواصل اعلام شده و به اندازه ای بزرگتر از ریشه نهال های انار (1 متر) باشد، تا به ریشه ها فشار نیاید. این نهال پربار ۳ سال پس از کاشت، اگر شرایط خوبی داشته باشد، محصول میدهد. درخت بادام سهند سنگی یکی از درختان بادام پربار و سود ده میباشد و در اواسط شهریورماه محصول میدهد. تولید و فروش انواع نهال و درخت مثمر و غیرمثمر از جمله خدمات مجموعه غرب نهال می باشد. رویال نهال یکی از بهترین ،بزرگترین و معتبرترین تولید کننده ی نهال گیلاس در غرب کشور می باشد و تمامی نهال های تولید شده را ضمانت اصالت می کند .این نهالستان با دارا بودن مجوز از جهاد کشاورزی و تحت نظر کارشناسان و مهندسین مجرب نهال های گیلاس را تولید و خدمت باغداران سراسر کشور عرضه می کند بله درسته این نهالستان به دلیل تولید انبوه و عمده نهال، فروش اینترنتی و ارسال نهال به سراسرکشور را نیز اجرا می نماید. نهالستان غرب نهال در زمینه تولید و کاشت انواع نهال کارشناسانی دارد و می تواند راهنمایی های لازم را برای دستیابی به نتایج مطلوب به باغداران ارائه دهد


نهال انگور

نهال انار

نهال به

Comments

Popular posts from this blog

حمل بار در باربری های کاشان

تقاوت هال کلیدی بین نهال های گرمسیری و سرد سیری که باید بدانید

حمل اثاثیه منزل در فردوس استان خراسان جنوبی